kaisakh.blogg.se

don't complicate it, don't let the past dictate

Publicerad 2015-02-07 12:41:00 i Allmänt,

Hej Bloggisen! Det var länge sen jag skrev här sist, this feels weird. Aja, förra helgen fyllde Linnea 19år så jag var där och firade lite, sedan har jag spenderat mycket tid med linda och venla. Har sovit över där ett par nätter och målat venlas säng i kyläjoki, eller påbörjat så att säga. Tog förövrigt exakt 1 timme för mig och Linda att hitta venlas hus där, not one of our proudest moments... 
 
Veckan har också varit världens chilligaste någonsin no kiddin!!! Riktig lekskola. Aja, i torsdags lagade linda middag till mig och venla, och igår var jag med emmi och körde skoter till hankko och hade picnic. Det var jätte mysigt även om vi missade solen but who cares. Efter det for jag till lillalella och minglade med girlsen, det var också mysigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela