kaisakh.blogg.se

Fifty shades of Grey

Publicerad 2015-02-16 23:01:00 i Allmänt,

Halloj my dear readers. Kom just hem från biot, kollade fifty shades of grey med emilia. Den var såå bra faktiskt! Hade inte höga förhoppningar som kanske alla andra eftersom jag inte läst böckerna, måste väll gå och läsa dom nu också. Har första boken hemma så ska börja på den ikväll :) Eller nej, hunden hoppade upp på min dator tidigare och raderade hela min keynote presentation (100% sant) så måste göra om den, vilket jag håller på med litegrann just nu, medans jag lyssnar på #måndagspepp podcasten, ja, mutlitasker. Okej jag lyssnar bara på podden, men jag är ju en tidsoptimist vad gör man. 
 
Helgen var också mysig, var hos venla fredag lördag sen for vi till malinen, drack lite vin och minglade. Var en riktigt tidig kväll faktiskt. Förövrigt kan jag inte vänta tills sportlovet, även om familjen far till thailand men man får väll göra det bästa av situationen. Ska få en ny säng också, förhoppninsvis...... Hehe long story. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela