kaisakh.blogg.se

i'm the gambler you're the ace of spades, and we'll fight 'til the end

Publicerad 2015-02-21 14:27:55 i Allmänt,

Helg ljuva helg, dock spenderas den hos papsedipapsen. Fast det är helt okej faktiskt, ta tag på serie kollandet och bara ta det lugnt (isolerad från omvärlden). Igår fick jag första stipendiet, trodde verkligen inte jag skulle få pengarna, men jag är sjukt taggad nu för jag ska lägga undan till resa. Dock ska jag köpa lite välnbehövliga kläder och fara till frissan, vill ha silvrigt hår, alltså blondera. Men det känns lite extreme, men idfk ska göra det hursomhelst. Tror jag. 
 
För övrigt utmanar jag er alla att börja kolla på The 100, så sjukt spännande serie så det går inte!! Sen borde ni även lyssna på Jack Savorettis nya album Written in scars, den är bra :P
Var en sväng i stan, tänkte fara till solariet här i kemi men dom har flyttat men har ingen aning vart, den ängeln som vet, ring mig hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela