kaisakh.blogg.se

"Love breaks my bones and I laugh."

Publicerad 2015-02-01 12:50:18 i Allmänt,

1. Vad heter du? kakan
2. Hur gammal är du? 17 och om 9 månader 18!!! weo
3. Vart bor du? happis
4. Hårfärg? mörkbrunt 
5. Ögonfärg? typ grönblåa, vet inte 
6. Hur lång är du? 168 ungefär, vill va längre 
7. Kär? i wish tho 
8. Singel eller upptagen? singel
9. Hur många har du kysst? svår fråga
10. Vad väljer du, godis eller chips? chips, doritos svartapåsen för att vara exakt 
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Resa, skaffa en egen vit frenchie, flytta
12. Cola eller fanta? fanta tror jag 
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? vad jobbig tanke
14. Dumpat någon? jo
15. Blivit dumpad? nej
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? såna med riktigt bra humor och kan behandla mig bra
17. Vad har du för mobil? iphone 6
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? ååhh köpt en bil, rest, gett bort lite till la familia och spara.
19. Favoritland? usa
20. Favoritfärg? svart
21. Film? taken 1 & 2 & 3 även om jag inte sett trean vet jag redan, men har många bra filmer.
22. Bok? idk
23. Serie? Revenge, prison break, the 100 och myyycket mer, serie-finatic 
24. Vad gillar du mest med dig själv? omtänksam, even though jag har min kroniska bitchface
25. Vad gillar du minst med dig själv? jag kan bli jävligt jealous, alltså, jävligt. Typ till den punkten att jag sitter och lipar på grund av att min lillebror får en godispåse men inte jag, min avundsjuka har många sidor. :P
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Systeryster och mamma
27. En person du älskar : venla
28. En person du hatar : typ ingen i think
29. Ut och festa eller myskväll? myskväll är kul, men när man ligger där i sängen och får massa snaps på att hela stan festar och har kul slår avundsjukan på kaisa :))))))) 
30. Saknar du någon just nu? så sjukt många
31. Vad är det bästa som hänt dig? att jag träffat så otroligt bra människor
32. Beroende av något? mmh, idk, nikotin och kaffe hahah
33. Ditt livs största misstag? men typ att jag spenderade en hel sommarlovslön på enbart kläder. Kan fan ha varit det dummaste någonsin. 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? får man ta beyonce?
35. Har du några tatueringar? soon-to-be 
36. Piercingar? ett hål i örat har jag mmhm
37. Vem är mest lik dig? ouch, pappa xD
38. Har du någon förebild? moster
39. Vad ska du göra idag? linda ska fixa lite på mina fransar idaag
40. Vad är det värsta du vet? finns mycket
41. Vad är det bästa du vet? sommar, utomlands
42. Vad åt du senast? hmm två ostmackor 
43. Vad vill du ha just nu? pengar
44. Vad köpte du senast? hm, öl  
45. Vilka är dina favorit skådespelare? kanske Seth Rogen
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? tycker om Ebba
47. Tränar du? joo
48. När går du och lägger dig? tolv
49. Vad är klockan nu? 12.49
50. Är du nöjd med ditt liv? inte det bästa men det duger :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela