kaisakh.blogg.se

"there is nothing more enduring than first love."

Publicerad 2015-02-08 21:26:19 i Allmänt,

Vet inte hur jag ska börja inlägget när jag knappast kan se någonting med alla tårar i mina ögon. Mamma kom till mitt rum och berättade att dom kollade på The best of me igår, hon berättade hurdan fin "message" den hade. Här länge velat se den eftersom jag alltid kollar alla nya chickflicks så fort dom kommer ut. Vet inte ens hur jag ska förklara, alla känslor kom ut på samma gång, det fanns inte ett tillfälle där jag inte grät, både glädjetårar och sorgsna tårar, ni förstår inte, instant lip när jag började se den. Is it just me eller är mina hormoner upp och ner? Usch vilken fin samt hemsk samt den bästa chickflicken jag någonsin sett. 10/5 ger jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela