kaisakh.blogg.se

at the end of the day, all we have is who we are

Publicerad 2015-01-06 23:02:38 i Allmänt,

Hello! Ligger i sängen atm, as usual har inget liv. Igår däremot for jag till venla och spenderade natten med henne eftersom det är en aning bättre än att vara ensam, vi for och kolla på lindas urgulliga valp. Ville helt seriöst ta med den hem!! Cant. Annars då? Har varit lite mer på gymmet, rensar skallen haha. Och lovet har bokstavligt talat varit skit tråkigt, haha känns som att alla gör saker utan mig, oh well. Känns som att jag inte gör något annat än klagar. Bra sätt att starta det nya året. Hellre klaga än att skippa gymmet vilket jag inte ska göra tills jag hittar något bättre och roligare liv, hörs :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela