kaisakh.blogg.se

hej

Publicerad 2015-01-04 18:16:00 i Allmänt,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mmh rest ensam xD 
 
Hur har ditt 2014 varit? Faktiskt skit bra, men synd att allt som var bra 2014 stannade även år 2014.
 
Tror du att år 2015 kommer blir bättre? Ska göra det bästa jag kan, men inga höga förhoppningar. Ska resa med kompizar har jag bestämt
 
Blev du kär i år? blev inte kär men var kär under året :P 
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? Memoriserar inte datum med hade många bra memories.
 
Vad är din största framgång 2014? ingen aning
 
Bästa köpet? Mina skor hehe
 
Vad spenderade du mest pengar på? eh kläder eller alko 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? mina friends och då jere 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? stolen dance som alla sagt, summer - calvin harris, vadelmavene, paha poika, och massor med andra
 
Vem har du umgåtts med mest? variation med folk 
 
Bästa minnet från 2014? vet inte sommaren och alla mina o lindas äventyr, uppsala, seskis resor osvsov
 
Har du haft ett förhållande under 2014? det hade jag 
 
Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Ja förhållande ty 
 
Vad önskar du att du gjort mer? rest 
 
Vad önskar du att du gjort mindre? umgåtts med fel folk
 
Favoritprogram på tv? Kollar inte tv hehe
 
Största musikaliska upptäckten? mmmh, typ sam smith xD 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? ville inte fira min födelsedag, men käkade på lei ändå
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja  
 
Vad fick dig att må bra? ppl around me
 
Vem saknade du? idk beyonce typ
 
De bästa nya människorna du träffade? typ sara osv
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015: umgås med folk som gör dig glad och ångra ingenting 
 
 
 
 
 
stal denna från lella hehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela