kaisakh.blogg.se

I haven't talked to you because i don't know what to say anymore

Publicerad 2015-01-02 18:25:53 i Allmänt,

Gott nytt år till er alla! Mitt nyår blev skitbra, även om jag inte träffade alla jag hade kanske velat träffa den kvällen så hade det nog inte kunnat bli bättre. Tolvslaget spenderade jag men min bästa vän och andra skitbra människor, guldvärda! Vi sjöng och härjade på Victoria torget som galningar, och fick nyårskyssar också hahaha. Var verkligen en bra kväll, kanske bättre än förra året också. Hade velat lägga upp lite bilder från året men min icloud sparade inte mina bilder vilket jag trodde (om någon vet hur man får tillbaka dom så pls help) men det kanske var bäst så, börja om på nytt. Ska inte ta upp "new year new me" för hatar när folk säger så hahah usch, men med det kan jag tillägga att 2015 ska jag spendera med människor som gör mig glad, inte tänka på människor jag förlorat under året eftersom man växer mer som person efter varje dag som går, och ibland växer man ifrån människor. Men har skit bra vänner för tillfället. Och all you fuckboys kan ni sluta göra mig frustrerad och låt mig leva hahaha, fan hejdå det blev ett tjorvigt inlägg. But i love you my readers <33333
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela